شرایط گارانتی هوم سرویس
شرح تعهدات پایه
● تطابق محصول با صورتحساب، سلامت محصول و سلامت بستهبندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرفکننده گواهی میگردد. مصرفکننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.
– پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد .
●شرایط ضمانت اسپلیت کولر گازی
موارد نصب رایگان:
- دستگاههایی که دارای دفترچه ضمانت و کوپن نصب رایگان هستند.
- هزینههای ایاب و ذهاب جهت انجام عملیات نصب و تعمیرات در دوره گارانتی رایگان میباشد .
- هزینه ایاب و ذهاب خارج از محدوده شهری ما به التفاوت دریافت میشود
مواردی که شامل نصب رایگان نمیشود:
- لوله و عایق و کابلهای ارتباطی بیش از ۵ متر.
- هزینه آهنگری جهت ساخت شاسی و ساپورت دستگاه و یا استفاده از ساپورتهای پیشساخته.
- هزینه تعمیرات و جابجایی محل نصب دستگاه که شامل ایاب و ذهاب و دستمزد میباشد.
مراحل نصب:
- نصب کولر گازی یا داکت اسپلیت در محل مورد نظر مشتری در چهارچوب استاندارد و ضوابط فنی.
- انجام لولهکشی بین دو یونیت و اتصال کابل برق شهری به ترمینال دستگاه (تهیه و اجرای کابل تغذیه برق جزء تعهدات شرکت نمیباشد).
- راهاندازی دستگاه.
- آموزش رایگان در محل.
- الصاق برچسب هولوگرام مخصوص نصب دستگاه و مهر و امضاء بر روی دفترچه ضمانت نامه توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش.
- دریافت امضاء رضایت خریدار نسبت به نصب صحیح بر روی کوپن نصب و فاکتور سرویس.
نکات مهم:
- هرگونه عملیاتی خارج از موارد ذکر شده به عهده مشتری است.
- مسئولیت حفظ و نگهداری کارت ضمانت صرفاً به عهده خریدار است و در صورت موجود نبودن کارت ضمانت، خدمات به صورت رایگان انجام نمیپذیرد و هرگونه خدمات با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
- در کلیه موارد نصب و تعمیرات (اعم از گارانتی یا غیرگارانتی) از نماینده خدمات، فاکتور رسمی شرکت با مهر و امضاء دریافت نمایید.
- کارت ضمانت متعلق به مالک دستگاه است و باید نزد وی نگهداری شود. تنها کوپن نصب رایگان موجود در دفترچه پس از نصب به نماینده تعلق خواهد داشت.
- کليه خدمات پس از فروش تعميراتی و هزینههای تبعی از جمله اجرت تعمير، تأمين و تعویض قطعات،هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالایی مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل
محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد - قطعات تعویضی و خدمات تعميری انجام شده در دوره تعهد به مدت 6 ماه ضمانت میگردد.
توجه:
- قیمتهای درج شده در سایت بدون احتساب هزینه و تعرفه ضمانتنامه که شامل نصب رایگان نیز میباشد، ارائه شده است.
- منظور از تعرفه، قیمت متعارفی است که توسط شرکت تصویب و به کلیه نمایندگان ابلاغ گردیده است.
شرایط ضمانت:
- ضمانت دستگاه خریداری شده شامل ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲ سال ضمانت قطعات میباشد.
موارد شامل ضمانت:
- تعمیرات و تعویض قطعات در مدت ضمانت به صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد تعویض و بهای قطعه.
- شارژ گاز دستگاه در صورت خرابی کمپرسور و تعویض آن در تمامی مدت و در موارد دیگر فقط به مدت ۲ سال.
- شروع ضمانت از تاریخ ذکر شده در دفترچه میباشد.
موارد غیر شامل ضمانت:
- چنانچه نحوه انشعاب، کنتور برق و نحوه اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز) طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد، گارانتی کمپرسور و قطعات ابطال خواهد شد.
- نصب دستگاه توسط افراد متفرقه و غیرمجاز.
- نصب دستگاه در فضایی نامتناسب با ظرفیت کاری آن:
- انتخاب دستگاه جهت فضایی بزرگتر از ظرفیت کاری.
- انتخاب دستگاه جهت فضایی کوچکتر از ظرفیت کاری.
- نصب کولر گازی در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خوردگی و پوسیدگی قطعات دستگاه میشود.
- دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه.
- دستکاری، مخدوش یا کنده شدن دفترچه ضمانت، برچسب هولوگرام روی دستگاه یا شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه.
- بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری، شکستگی بطور کلی و همچنین خرابیهای ناشی از حمل و نقل دستگاه.
- حوادث غیرمترقبه مانند آتشسوزی، زلزله، سیل و …
- هزینه ایاب و ذهاب جهت تعمیرات به عهده مشتری میباشد.
●
شماره شناسنامه گارانتی
عنوان گارانتی کننده
گروه کالایی
برند
سامانه جامع خدمات پس از فروش
شماره شناسنامه گارانتی
136517
عنوان گارانتی کننده
پیشرو الکترونیک فراسو
گروه کالایی
لوازم خانگی
برند
hommex
سامانه جامع خدمات پس از فروش