شرایط گارانتی هوم سرویس

شرح تعهدات پایه

● تطابق محصول با صورت‌حساب، سلامت محصول و سلامت بسته‌بندی تا لحظه تحویل به مشتری بر عهده فروشنده بوده و در زمان تحویل، کلیه موارد مذکور با رویت و امضای مصرف‌کننده گواهی می‌گردد. مصرف‌کننده مجاز است در صورت عدم تطابق، نسبت به عودت وجه یا تعویض آن، درخواست خود را اعلام نماید و فروشنده موظف به پذیرش درخواست مذکور است.
– پس از تایید سلامت محصول توسط مصرف کننده، فروشنده مسئولیتی در قبال کسری، شکستگی، قری و امثالهم ندارد .

شرایط ضمانت اسپلیت کولر گازی

موارد نصب رایگان:

  • دستگاه‌هایی که دارای دفترچه ضمانت و کوپن نصب رایگان هستند.
  • هزینه‌های ایاب و ذهاب جهت انجام عملیات نصب   و تعمیرات در دوره گارانتی  رایگان میباشد .
  • هزینه ایاب و ذهاب خارج از محدوده شهری ما به التفاوت دریافت میشود

مواردی که شامل نصب رایگان نمی‌شود:

  • لوله و عایق و کابل‌های ارتباطی بیش از ۵ متر.
  • هزینه آهنگری جهت ساخت شاسی و ساپورت دستگاه و یا استفاده از ساپورت‌های پیش‌ساخته.
  • هزینه تعمیرات و جابجایی محل نصب دستگاه که شامل ایاب و ذهاب و دستمزد می‌باشد.

مراحل نصب:

  • نصب کولر گازی یا داکت اسپلیت در محل مورد نظر مشتری در چهارچوب استاندارد و ضوابط فنی.
  • انجام لوله‌کشی بین دو یونیت و اتصال کابل برق شهری به ترمینال دستگاه (تهیه و اجرای کابل تغذیه برق جزء تعهدات شرکت نمی‌باشد).
  • راه‌اندازی دستگاه.
  • آموزش رایگان در محل.
  • الصاق برچسب هولوگرام مخصوص نصب دستگاه و مهر و امضاء بر روی دفترچه ضمانت نامه توسط نماینده مجاز خدمات پس از فروش.
  • دریافت امضاء رضایت خریدار نسبت به نصب صحیح بر روی کوپن نصب و فاکتور سرویس.

نکات مهم:

  • هرگونه عملیاتی خارج از موارد ذکر شده به عهده مشتری است.
  • مسئولیت حفظ و نگهداری کارت ضمانت صرفاً به عهده خریدار است و در صورت موجود نبودن کارت ضمانت، خدمات به صورت رایگان انجام نمی‌پذیرد و هرگونه خدمات با دریافت هزینه انجام خواهد شد.
  • در کلیه موارد نصب و تعمیرات (اعم از گارانتی یا غیرگارانتی) از نماینده خدمات، فاکتور رسمی شرکت با مهر و امضاء دریافت نمایید.
  • کارت ضمانت متعلق به مالک دستگاه است و باید نزد وی نگهداری شود. تنها کوپن نصب رایگان موجود در دفترچه پس از نصب به نماینده تعلق خواهد داشت.
  • کليه خدمات پس از فروش تعميراتی و هزینههای تبعی از جمله اجرت تعمير، تأمين و تعویض قطعات،هزینه ایاب و ذهاب و حمل و نقل، جابجایی کالایی مشتری به محل ارائه خدمت در محدوده شهری در دوره ضمانت رایگان بوده و این خدمات در طول دوره تعهد با اخذ هزینه می باشد. مابه التفاوت هزینه حمل و نقل
    محصول و ایاب و ذهاب در خارج از محدوده شهری در دوره ضمانت برعهده مشتری می باشد
  •  قطعات تعویضی و خدمات تعميری انجام شده در دوره تعهد  به مدت 6 ماه ضمانت میگردد.  

توجه:

  • قیمت‌های درج شده در سایت بدون احتساب هزینه و تعرفه ضمانت‌نامه که شامل نصب رایگان نیز می‌باشد، ارائه شده است.
  • منظور از تعرفه، قیمت متعارفی است که توسط شرکت تصویب و به کلیه نمایندگان ابلاغ گردیده است.

شرایط ضمانت:

  • ضمانت دستگاه خریداری شده شامل ۵ سال گارانتی کمپرسور و ۲ سال ضمانت قطعات می‌باشد.

موارد شامل ضمانت:

  • تعمیرات و تعویض قطعات در مدت ضمانت به صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد تعویض و بهای قطعه.
  • شارژ گاز دستگاه در صورت خرابی کمپرسور و تعویض آن در تمامی مدت و در موارد دیگر فقط به مدت ۲ سال.
  • شروع ضمانت از تاریخ ذکر شده در دفترچه می‌باشد.

موارد غیر شامل ضمانت:

  • چنانچه نحوه انشعاب، کنتور برق و نحوه اتصال دستگاه به کنتور برق ساختمان (سایز کابل و ظرفیت فیوز) طبق استاندارد اداره برق و شرکت سازنده نباشد، گارانتی کمپرسور و قطعات ابطال خواهد شد.
  • نصب دستگاه توسط افراد متفرقه و غیرمجاز.
  • نصب دستگاه در فضایی نامتناسب با ظرفیت کاری آن:
    • انتخاب دستگاه جهت فضایی بزرگ‌تر از ظرفیت کاری.
    • انتخاب دستگاه جهت فضایی کوچک‌تر از ظرفیت کاری.
  • نصب کولر گازی در محل غیر استاندارد و آلوده به مواد شیمیایی و اسیدی که باعث خوردگی و پوسیدگی قطعات دستگاه می‌شود.
  • دستکاری یا تعمیر دستگاه توسط افراد متفرقه.
  • دستکاری، مخدوش یا کنده شدن دفترچه ضمانت، برچسب هولوگرام روی دستگاه یا شماره سریال و پلاک مشخصات دستگاه.
  • بدنه، قاب، کلید، ریموت کنترل و سایر قطعات ظاهری، شکستگی بطور کلی و همچنین خرابی‌های ناشی از حمل و نقل دستگاه.
  • حوادث غیرمترقبه مانند آتش‌سوزی، زلزله، سیل و …
  • هزینه ایاب و ذهاب جهت تعمیرات به عهده مشتری می‌باشد.

●